خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

5 کتابفروشی قزوین در طرح بهارانه کتاب شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۹۲

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۵ کتابفروشی استان قزوین در سیزدهمین دوره طرح بهارانه کتاب، توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محمد حسین اسماعیلی اظهار کرد: طرح بهارانه کتاب با مشارکت ۵ کتابفروشی قزوین همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در استان آغاز شده است و تا سه‌شنبه 30 اردیبهشت در کتابفروشی‌های عضو این طرح  ادامه دارد.

مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب ‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند و  سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

وی افزود: کتابفروشی های که در این طرح شرکت کردند شامل فروشگاه پویا کتاب در میدان عدل، سراج در خیابان نادری جنوبی، شهر کتاب در بلوار نخبگان، هنر و کتاب در خیابان فردوسی و کتابسرای علامه ور چهارراه نادری می باشد.

این مقام مسئول افزود: در «بهارانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل  از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

اسماعیلی اضافه کرد: با اجرای طرح بهارانه کتاب در ماه پر برکت مهمانی خدا، با پرداخت یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز باشیم. این طرح با مشارکت وزارت ارشاد و اتحادیه ناشران و خانه کتاب برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز