خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

۱۹۸ کیلو تریاک در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۸۱

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در عملیات مشترک پلیس استان قزوین و یزد و ۱۹۸ کیلو گرم تریاک کشف شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، یکی از قاچاقچیان موادمخدر با یک دستگاه کامیون اسکانیا مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد انتقال آن از مسیر استان یزد به شمال کشور را دارد.

وی بیان کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اطلاع داده شد و مأموران این استان به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: مأموران انتظامی با کنترل ترددها سرانجام خودرو مذکور را در یکی از محورهای شهرستان مهریز شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سردار حاجیان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۹۸ کیلوگرم تریاک کشف و متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ تا ریشه کن شدن این معضل بزرگ اجتماعی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز