خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

اردوگاه شهید بابایی قزوین مکانی برای جذب گردشگر

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۴۱

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: اردوگاه شهید بابایی قزوین به دلیل موقعیت مناسب و بهره‌مندی از تجهیزات و زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی ظرفیت جذب گردشگر را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهراله رخشانی‌مهر در بازدید از اردوگاه شهید رجایی قزوین، اظهار کرد: عملیات نوسازی و بهسازی اردوگاه دانش‌آموزی شهید بابایی قزوین که به منظور استفاده از فعالیت‌های فرهنگی و ملی در نظر گرفته شده باید سرعت و شتاب بیشتری به خود بگیرد و تخصیص سریع اعتبارات ملی و استانی می‌تواند به روند اجرایی موجود کمک کند.

حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این بازدید گفت: تامین منابع مالی برای اجرای طرح عمرانی آموزش و پرورش مساله مهمی است که از مسوولان انتظار همکاری و مساعدت بیشتر داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اردوگاه شهید بابایی (یانس‌آباد) توان تبدیل شدن به یک اردوگاه تفریحی و آموزشی بزرگ و مهم کشور را دارد ، افزود: این اردوگاه مکان بسیار مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اوقات فراغت دانش‌آموزان است و به دلیل موقعیت ممتازی که دارد بسیاری از استان‌های کشور از جمله البرز، تهران و شمال کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای ۱۲۱ هکتار وسعت، ۹۶ آپارتمان و ۲۴ واحد ویلایی با زیربنای ۶۵ متری بوده که تعدادی از آنها نیز بازسازی و آماده بهره‌برداری شده، ادامه داد: زمین فوتبال، والیبال و بسکتبال، بازیگاه کودکان، سالن غذاخوری، سالن جلسات، آبشار و آلاچیق، نمازخانه و ۳۰ دستگاه دوچرخه از امکانات فعلی این اردوگاه است.

اردوگاه فرهنگی و تفریحی شهید بابایی (یانس آباد) در حاشیه آزادراه قزوین - کرج، روبروی نیروگاه ۲ هزار مگاواتی شهید رجایی واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز