خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی استان مطرح کرد:

احداث ایستگاه‌های تک نازله سوخت در روستاهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۱۶۰

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: ایستگاه‌های تک نازله سوخت باید با مشارکت تعاونی‌های روستایی در روستاهای واجد شرایط استان قزوین احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عباس آقاعلیخانی  در نشست بررسی جذب اعتبارات تملک دارایی تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر شبکه تعاون روستایی استان دارای 138 جایگاه سوخت است.

 مدیر تعاون روستایی استان افزود: شرکت های تعاونی روستایی در روستاهای واجد شرایط که نیاز به جایگاه دارند باید برای احداث پمپ بنزین، گازوئیل و ایستگاه های تک نازله اقدام کنند و برای دریافت مجوزهای لازم از ظرفیت دستگاه ها و شرکت نفت نیز استفاده خواهد شد.

 آقاعلیخانی خاطرنشان کرد: تعاونی های روستایی نقش تاثیرگذاری در رشد و توسعه روستاها دارند و از ظرفیت آنها برای آبادانی بیشتر این مناطق باید بهره لازم را برد.

وی با اشاره به اینکه تعاونی های روستایی اهرمی مناسب برای توسعه اقتصاد در روستاها هستند، ادامه داد: تعاونی ها همگام با سیاست های دولت، در بهبود شرایط و وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم مؤثر هستند و می توانند هزینه های دولت را کاهش دهند.

این مسئول عنوان کرد: در خصوص جذب اعتبارات تملک دارایی تعاون روستایی نیاز به همکاری و تعامل با جهاد کشاورزی داریم در این راستا باید طرح هایی ارائه شود که توجیه اقتصادی داشته باشند.

مدیر تعاون روستایی استان یادآورشد: مجامع اتحادیه‌های شهرستانی و شرکت‌های تعاونی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز