خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج کارگری استان خبر داد:

توزیع ۲۰ هزار ماسک در کارخانجات قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۰۰

مسئول بسیج کارگری استان قزوین گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۲۰ هزار ماسک میان واحدهای تولیدی و کارگران استان به منظور مقابله با این ویروس توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالفضل مهدوی منش با اعلام این خبر گفت: به محض شیوع ویروس کرونا اغلب شرکت‌های تولیدی با همکاری بخش کارگری استان ضدعفونی، گندزدایی و تب سنجی شدند و به بسیاری از شرکت‌ها و کارخانجات استان برای تهیه مواد ضدعفونی و ماسک کمک شد.

وی اضافه کرد: برای توزیع مواد ضدعفونی ۲ ایستگاه سلامت در شهر قزوین و شهر صنعتی البرز برپا شد تا اقلام بهداشتی را به قیمت تعاونی به کارگران و شهروندان عرضه کنند.

مهدوی منش افزود: با همکاری سپاه و دستگاه‌های اجرایی استان تاکنون حدود سه هزار لیتر مواد ضدعفونی میان شرکت‌ها و کارخانجات استان توزیع شده است و این خدمات همچنان به قوت خود ادامه دارد.

این مسئول اضافه کرد: برای تهیه تجهیزات بهداشتی از قبیل تب سنج برای هشت شرکت هماهنگی لازم صورت گرفت و بخشی از نیاز صنایع استان به دستگاه تب سنج ثابت و سیار مرتفع شد.

وی افزود: در شهرستان آبیک، بسیج کارگری برای راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک فعالیت چشمگیری داشت و هر ناحیه یک کارگاه ماسک راه اندازی کرد.

مهدوی منش اضافه کرد: در این حرکت خیرخواهانه، هر کس به اندازه وسع و توان خود وارد عمل شد به گونه‌ای که برخی از حوزه‌ها برای تامین پارچه، اتو و چرخ خیاطی و یکسری از کارگران چرخ کار برای فعالیت در کارگاه‌ها اقدام کردند.

وی با اشاره به جمع آوری کمک‌های مومنانه، افزود: تاکنون تقریبا ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۲۰۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی جمع آوری و توزیع شده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته هزار بسته معیشتی مختص بسیج کارگری استان در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز