خبرگزاری کار ایران

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

سومین بوستان بانوان در قزوین احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۰۸۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: سومین بوستان بانوان قزوین با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان امسال تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمد علمی با اعلام این خبر گفت: این بوستان واقع در بلوار جمهوری اسلامی محله مصلی دارای چهار و هفت دهم هکتار مساحت است و تلاش می شود پس از تکمیل در پایان سال جاری و با تجهیز آن از اوایل سال آینده قابلیت بهره برداری داشته باشد. 

این مسئول حوزه مدیریت و خدمات شهری  با بیان اینکه این بوستان سومین پارک بانوان قزوین است،یادآور شد: در سال های گذشته شهرداری های مناطق ۲ و ۳ قزوین اقدام به احداث پارک بانوان برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان بانو ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه عملیات احداث این بوستان از اسفند ماه سال ۹۷ آغاز شده است،اظهار داشت: مدتی به دلیل کمبود منابع مالی و برخی مشکلات این پروژه متوقف شد و از اواخر سال ۹۸ کار ساخت بوستان بانوان دوباره کلید خورد.

علمی تصریح کرد: اعتبار ساخت این طرح عمرانی مربوط به فضای سبز ۱۴۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

این مسئول حوزه مدیریت و خدمات شهری تاکید کرد: باتوجه به نیاز ساکنان مناطق جنوب شهر به ویژه راه آهن و تهران قدیم به فضای سبز و بوستان، اجرای این گونه پروژه‌ها می‌تواند زمینه رضایت مندی ساکنان این مناطق را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: این مجموعه از وسعت بسیار بالایی برخوردار است و از ۲ بوستان فعال در شهر قزوین بزرگتر است و با رفع نقاط ضعف و اشکالات بوستانهای قبلی تلاش می کنیم این بوستان با امکانات مناسب تری آماده بهره برداری شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین افزود: فضاهای گردهمایی اجتماعی، زمین بازی کودکان، پیست دوچرخه سواری، آمفی تئاتر روباز و اماکن ورزشی  در این بوستان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز