خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری:

پارکینگ های شهرداری قزوین بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۷۸۱

مدیرعامل سازمان‌حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان قزوین پارکینگ های تحت نظارت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید جهانگیری اظهار کرد: از اسفند ماه سال گذشته که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور بودیم، سازمان‌حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری نیز در راستای مقابله با گسترش این بیماری اقداماتی را در دستورکار قرار داد و پارکینگ های شهرداری قزوین تعطیل شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اضافه کرد: بازگشایی این پارکینگ‌ها مشروط به رعایت تمام دستوالعمل های بهداشتی ارائه شده برای مبارزه با کرونا است و تمام پرسنل پارکینگ‌ها باید این مقررات را به صورت دقیق اجرا کنند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: نظارت لازم برای اجرای دقیق دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در پارکینگ های سطح شهر به صورت مستمر انجام می شود تا شهروندان نگرانی بابت استفاده از خدمات پارکینگ ها در شرایط فعلی جامعه نداشته باشند.

وی یادآور شد: امید است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم ضمن ارایه خدمات مطلوب به شهروندان گام موثری در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز