خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی جدید از شنبه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۶۶۷

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید، از بعدازظهر روز شنبه بارش‌ها همراه با رگبار، رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید در استان قزوین آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در سطح استان قزوین فعال خواهد بود که برهمین اساس شاهد رگبارهای پراکنده، رعد و برق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید و در برخی مناطق با ریزش تگرگ خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان افزود: بارش‌های خوب و قابل توجه شب گذشته استان قزوین باعث شد تا بیشترین میزان بارش‌ها در شهرستان آوج با ۱۴.۳ میلی‌متر به ثبت برسد.

به گفته آخوندی، با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه و مسیل‌ها در سطح استان دور از دسترس نخواهد بود.

 وی با اشاره به پایداری وضعیت جوی استان از فردا تا ظهر شنبه هفته آینده، خاطرنشان کرد: با ورود سامانه بارشی جدید، از بعدازظهر روز شنبه نیز بارش‌ها همراه با رگبار، رعد و برق، ریزش تگرگ و وزش بادهای لحظه‌ای شدید در سطح منطقه آغاز می‌شود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: بارش‌های بعدازظهر شنبه هفته آینده با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه و مسیل‌های موجود در سطح استان همراه خواهد بود که اطلاعات دقیق آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته آوج با ۳ و آبیک با ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین طی این مدت ۱۰ تا ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز