خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری:

ضدعفونی پایانه‌های مسافربری قزوین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۴۸

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین گفت: اقدامات بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در تمامی پایانه‌های مسافربری استان قزوین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی محمدحسینی اظهار کرد: اقدامات پیشگیری جهت مقابله با ویروس کرونا در پایانه‌های مسافربری در اولویت برنامه‌های این سازمان بوده و ادامه دارد و ضدعفونی کامل همه پایانه‌های قزوین و ناوگان عمومی هر دو روز در میان به طور مستمر انجام می‌شود و این اقدامات تا پایان شیوع ویروس کرونا ادامه دارد. 

وی تاکید کرد: سیستم حمل و نقل عمومی در ارتباط مستقیم با مردم است، فعالیت‌های مقابله با ویروس کرونا در پایانه‌های قزوین در راستای سلامت مسافران حائز اهمیت است.

محمدحسینی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود و همکارانش حفظ بهداشت و تأمین سلامت شهروندانی است که اتوبوس را به عنوان وسیله تردد انتخاب می‌کنند، خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم، هنگام استفاده از اتوبوس، ضمن رعایت بهداشت فردی از ملزومات بهداشتی همچون ماسک و دستکش استفاده کرده و در صورت بروز علائم سرماخوردگی، از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نکنند.

 مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری با دعوت از مردم برای رعایت اصول‌بهداشت فردی و عمومی در این مقطع، یادآور شد: لازم است شهروندان نیز در شرایط فعلی اقدامات روزمره غیرضروری خود را کنار بگذارند،بهداشت فردی و عمومی را رعایت‌کنند و تا حد امکان در منازل بمانند تا شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز