خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

طرح کمک مومنانه با هدف خدمت شایسته اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۱۶۷

استاندار قزوین گفت: ستاد همدلی و کمک های مومنانه موجب خدمت شایسته به مردم شده و مسئولان را دور هم برای یک هدف جمع کرده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌اله جمالی‌پور در نشست ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین اظهار کرد: کمک‌های مومنانه مردم استان را به کادر درمانی در همان روزهای شیوع کرونا شاهد بودیم و با توجه به مشکلاتی که این بیماری در روزهای ابتدایی ایجاد کرد تصمیم بر این شد که از کمک خیران برای تامین نیازهای بخش درمان بهره بگیریم که عدد قابل توجهی هم از لحاظ مالی و هم تجهیزاتی جمع آوری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه به کادر درمانی قرار گرفت.

استاندار قزوین ادامه داد: روزهای ابتدایی شیوع کرونا برای ما لحظات سختی بود ولی با همت مردم خیراندیش و نیکوکار اکنون مشکل و نیاز خاصی در مراکز درمانی استان وجود ندارد که نشان از همت والای مردم و خیران دارد که باید از زحمات آنان قدردانی کنیم و امیدواریم این کمک ها توشه ای خوب برای آخرت افراد خیر باشد.

جمالی پور با بیان اینکه شیوع کرونا موجب تعطیلی اجباری بخش زیادی از کسب و کارها شد، افزود: برخی به دلیل تعطیلی فعالیت ها شغل شان را از دست داده اند و برخی نیز در کسب درآمد دچار مشکل شدند که کمک به این اقشار به یک دغدغه جدی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: برگزاری رزمایش همدلی و کمک های مردمی یک انگیزه مضاعف برای مسئولان ایجاد کرد تا با جمع آوری کمک های مردمی بتوانند تا حدی از آلام و مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا بکاهند.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه یکی از ویژگی های این ستاد و رزمایش این است که همه مسئولان کنار هم برای رفع یک دغدغه مشترک تلاش می کنند،افزود: امروز یک عزم بزرگ با هم بودن را در استان و سراسر کشور شاهد هستیم.

استاندار با بیان اینکه امروز یک وظیفه برای ما تعریف شده است که حول آن گردهم آمده ایم،افزود: خدمت شایسته به مردم همه نهادها و مسئولان را دور هم و برای یک هدف جمع کرده است.

جمالی پور با بیان اینکه باید کار خیر افراد نیکوکار را با حمایت از آنان پاسخ بدهیم،خاطرنشان کرد: با استفاده از اختیارات خود هر کاری که لازم باشد برای شکوفایی فعالیت خیران و فعالان اقتصادی کمک کننده به آسیب دیدگان کرونا انجام می دهم.

وی عنوان کرد: باید در توزیع کمک های مردمی دقت و هماهنگی لازم صورت بگیرد تا همه افراد واجد شرایط از کمک های نقدی یا غیرنقدی در نظر گرفته شده استفاده کنند.

مقام ارشد اجرایی در استان ادامه داد: علاوه بر افرادی که به دلیل از دست دادن مشاغل خود نیازمند کمک هستند و یا کارگران فصلی و اقشار آسیب پذیر که باید مورد پشتیبانی قرار گیرند، برخی کارمندان خدماتی و قراردادی ادارات نیز دارای حقوق های پایین و دچار مضایق مالی هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

جمالی پور اضافه کرد: شاید این کمک ها گره قابل توجهی از زندگی افراد آسیب دیده از کرونا باز نکند ولی این اقدام، یک همدلی و انسجام بسیار خوب در کشور ایجاد کرده و می کند و مردم هم وقتی بدانند حاکمیت با همه قوا در این شرایط در فکر کمک به آنها هستند دلبستگی آنان به نظام بیشتر می شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای مایوس کردن مردم،گفت: کارهایی مثل رزمایش همدلی و کمک های مومنانه که موجب تقویت انسجام و وحدت ملی شده، تلاش شوم دشمنان را خنثی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز