خبرگزاری کار ایران

نعمت اللهی خبر داد:

اعزام طلبه‌ها با رعایت پروتکل بهداشتی به روستاهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۷۲۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: طلبه‌ها در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا برای انجام کارهای فرهنگی به روستاها اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی با اعلام این خبر گفت: هر سال در ماه مبارک رمضان اعزام طلبه‌ها به روستاها فیزیکی بود که امسال علاوه بر اقدامات مجازی، تلاش کردیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این اعزام‌ها صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه به طلبه‌ها تذکر داده‌ایم که اقدامات فرهنگی باید بدون تجمع مردم اجرایی شود، اظهار داشت: هرگونه کارهای فرهنگی، توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های معنوی با هدف دلگرمی روستاییان باید با رعایت اصول بهداشتی و بدون تجمع صورت پذیرد.

حجت الاسلام نعمت اللهی بیان داشت: در خصوص بازگشایی مساجد در ماه مبارک رمضان نیز قرار شده که با رعایت اصول بهداشتی و لوازم خاص برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود و از این فضاها نیز در این ماه مبارک استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: شعار هیات و مسجد تعطیل نیست با هدف خنثی کردن توطئه‌ دشمنان اسلام از ابتدای شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت و تمامی اقدامات نیز بر همین اساس پیگیری شد.

حجت الاسلام نعمت اللهی یادآور شد: برگزاری مجلس ختم مجازی یکی از برنامه‌هایی بود که با استقبال بسیار خوب مردم همراه شد و بیشتر خانواده‌های داغدار راضی شدند هزینه مراسم عزاداری خودشان را از طریق مجلس ختم مجازی برای کمک به کادر درمان و پزشکی و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اختصاص دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین چندی پیش گفته بود که هیات‌های مذهبی استان ۱۵ میلیارد ریال برای توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی هزینه‌ کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز