خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان:

صنایع کوچک و متوسط قزوین ۲۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۲۶۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین تاکنون برای مقابله با ویروس کرونا و یاری آسیب‌دیدگان این بیماری ۲۰ میلیارد ریال به شکل نقدی و غیرنقدی کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: از این میزان ۱۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال به شکل نقدی از سوی شرکت های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به حساب دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی واریز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه کمک‌های مومنانه صنایع مستقر در شهرک های صنعتی قزوین همچنان ادامه دارد،گفت: از این رقم سه میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال نیز به شکل نقدی در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک های مومنامنه به اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا پرداخته شده است.

خانپور افزود: سه میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال از این کمک‌ها نیز غیرنقدی بوده و صرف خرید اقلام بهداشتی مقابله با ویروس کرونا همچون ماسک، دستکش یکبار مصرف، ژل و محلول‌های ضدعفونی کننده و لباس محافظ پرستاری و پزشکی شده و به مراکز درمانی تحویل داده شده است.

نزدیک به یک هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

استان قزوین یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک صنعتی و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز