خبرگزاری کار ایران

معاون بازرسی سازمان صمت استان:

بیش از ۸ هزار انبار کالا در قزوین به ثبت رسید

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۷۹۰

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون ۸ هزار و ۴۳۱ انبار در استان ثبت شده است که عمده آنها به نهاده‌های دامی و کالا‌های اساسی اختصاص دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اکبر کبیری در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: تاکنون ۸ هزار و ۴۳۱ انبار در استان ثبت شده که شش هزار و ۲۴۱ انبار مورد تایید قرار گرفته است و عمده آنها به نهاده‌های دامی و کالا‌های اساسی اختصاص دارند.

معاون بازرسی سازمان صمت استان با بیان اینکه هزار و ۲۷۵ انبار در حال بررسی است، افزود: با برخی از افراد متخلف که با ارائه کد ملی نادرست، اقدام به ثبت انبار می‌کردند برخورد قانونی شده است.

کبیری اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی بازرسان استان و همکاری سازمان‌ها، دست دلالان از بازار نهاده‌های دامی و کالا‌های اساسی کوتاه شده است.

وی تاکید کرد: ۲۲۹ انبار فعال در استان شناسایی شده اند که این انبار‌ها در حوزه دپوی کالا‌های اساسی یا نهاده‌های دامی یا مواد اولیه واحد‌های تولیدی فعالیت می‌کنند.

این مسئول به انعقاد تفاهم نامه احداث بندر خشک در استان هم اشاره کرد و گفت: برای احداث این بندر در استان، پارسال تفاهم نامه‌ای با منطقه آزاد انزلی منعقد شده است و با راه اندازی زیرساخت‌های حمل و نقل در استان، بندر خشک نیز راه اندازی خواهد شد.

 معاون بازرسی سازمان صمت  استان خاطرنشان کرد: ۹ قلم کالای تولید داخلی و خارجی از جمله یخچال، کولر گازی و مایکروفر برای جلوگیری از قاچاق کالا به ویژه کالا‌های بانه‌ای باید دارای شناسه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز