خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خبر داد:

حدود 7 هزار محتوا در حوزه مقابله و پیشگیری از کرونا در استان قزوین تولید شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۵۸۹

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: حدود هفت هزار محتوا از قبیل خبر، کلیپ، نماهنگ و ... در حوزه مقابله و پیشگیری از کرونا در استان تولید شده و قزوین جزو استان‌های پیشرو کشور در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد اسماعیلی در نشست هم اندیشی با مسئولان خانه مطبوعات، شورای مرکزی روابط عمومی‌ها و بسیج رسانه استان قزوین در خصوص مسایل و مشکلات خبرنگاران و برگزاری جشنواره رسانه، افزود: جامعه رسانه استان بسیار نجیب و شریف هستند و باید از زحمات آنها در هر کسوتی چه روابط عمومی‌ها و چه خبرنگاران قدردانی کرد.

 دبیر شورای اطلاع رسانی استان افزود: با توجه به اقدامات شورای اطلاع رسانی استان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی استان تقدیر کرد که نشان دهنده بازخورد خوب اقدامات و تلاش‌های هنرمندان و اصحاب رسانه در این زمینه بوده است.

وی گفت: جلسات شورای اطلاع رسانی نیز در سال جدید با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق برگزار می‌شود و با کمک رییس شورای اطلاع رسانی استان برای تشکیل کارگروه‌های ذیل شورا اقدام خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: حمایت از تشکل‌ها، خانه مطبوعات و بسیج رسانه از رویکردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا بتوانیم تمامی فعالیت‌های خود را از جانب صنفی پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: در سال جاری جشنواره مطبوعات و مراسم هفته خبرنگار به خوبی برگزار خواهد شد و جلسه ای را نیز با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترتیب خواهیم داد.

این مسئول گفت: طرح  پایش رسانه‌های استان نیز به پایان رسیده است و هم اینک در تعریف رسانه فعال، غیرفعال و نیمه فعال اختلاف نظرهایی وجود دارد که به زودی رفع شده و گزارش نهایی در این خصوص اعلام خواهد شد.

وی با اشاره ضرر و زیان وارده به مراکز فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان، افزود: برای حمایت از فعالان رسانه استان که در این موضوع متضرر شدند برآورد خسارتی را انجام داده ایم و به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار قزوین ارسال کرده‌ایم تا در صورت تخصصی بسته‌های حمایتی حتما این عزیزان نیز مدنظر قرار گیرند.

اسماعیلی افزود: استمهال پرداخت حق بیمه و قبوض مختلف برق، آب و گاز و تمهیدات ویژه برای بیمه خبرنگاران آزاد از دیگر بسته‌های حمایتی برای فعالان رسانه استان است تا بتوان گوشه‌ای از تلاش‌ها و زحمات آنها را در دوره شیوع کرونا جبران کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز