خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان خبرداد:

پوشش بیمه خسارت برای ۷۶ هزار هکتار از مزارع قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۰۷

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین از قرار گرفتن پوشش بیمه خسارت برای 76 هزار و 260 هکتار از مزارع و باغ‌های استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی کلانتری با اعلام این خبر اظهار کرد: ۲۴ هزار و ۲۸۰ تن از باغداران استان قزوین باغ های خود را در مقابل حوادث و بلایای طبیعی بیمه کرده اند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان افزود: ۷۶ هزار و ۲۶۰ هکتار از مزارع و باغ‌های استان قزوین در سال زراعی جاری تحت پوشش بیمه خسارت قرار گرفتند که از این تعداد ۲۵ هزار و ۶۸۰ هکتار سهم باغ‌ها و سایر مربوط به مزارع است.

کلانتری یادآور شد: ۲ هزار و ۵۵۰ تن از کشاورزان قزوینی نیز مزارع خود را امسال بیمه کرده اند.

وی ادامه داد: قزوین در پوشش بیمه باغ ها جزو استان های برتر کشور به شمار می رود که با توجه به سرمازدگی های سال های اخیر استقبال باغداران برای بیمه کردن باغ ها و محصولات باغی را می رساند.

به گفته این مسئول، پنج هزار و ۸۵۹ تنه درخت نیز علاوه بر بیمه باغ ها در استان قزوین بیمه شده اند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان اعلام کرد: امسال  ۸۹۶ بهره بردار و فعال صنعت طیور و یک هزار و ۹۶۵ دامدار در استان قزوین اقدام به بیمه طیور و دام های خود کرده اند.

استان قزوین دارای 489 هزار هکتار اراضی کشاورزی است که از این رقم 75 هزار هکتار باغ و سایر مزرعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز