خبرگزاری کار ایران

با حکمی از سوی استاندار قزوین؛

شهردار محمدیه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۷۴

طی حکمی از سوی استاندار قزوین، یحیی رحیم لو به عنوان شهردار محمدیه منصوب شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین با صدور حکمی یحیی رحیم لو را به عنوان شهردار محمدیه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به شهردار جدید محمدیه آمده است:

جناب آقای یحیی رحیم لو

در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۰۳/۰۱،با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی محترم شهر محمدیه و نظر به تجارب مفید و سوابق موثر ، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار محمدیه منصوب می نمایم.

 انتظار می رود با تصمیم گیری های به موقع و کارشناسی شده و استفاده از توان افراد مجرب و شایسته و بهره گیری از همه ظرفیت های محلی و استانی، نسبت به توزیع عادلانه خدمات و امکانات در نقاط مختلف شهری، اعمال انضباط دقیق مالی، ایجاد محیط سالم شهری، رعایت کامل قوانین و مقررات از جمله اجرای طرحهای جامع و تفضیلی، توجه جدی به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همکاری با شورای شهر، فرمانداری و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان و استان، نهایت اهتمام لازم را به عمل آورید.

 توفیقات روزافزون جنابعالی را در نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاستهای دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز