خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین:

بیش از 2 هزار متر از معابر ناحیه اندیشه بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۷۱

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از لکه گیری بیش از 2 هزار و 200 مترمربع از معابر ناحیه اندیشه در سال 98 خبر داد.

محمدابراهیم عصارزاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: شهرداری ناحیه اندیشه در سال ۹۸ فعالیت‌های مختلفی در راستای رفاه حال شهروندان و توسعه پایدار در منطقه انجام داده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اشاره به فعالیت‌های عمرانی ناحیه اندیشه در سال ۹۸ خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار و ۲۰۰ مترمربع از معابر این ناحیه لکه گیری و بیش از ۹۳۰ مترمربع ترانشه معابر ترمیم شد.

عصارزاده عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ مراجعه مردمی به شهرداری ناحیه اندیشه ثبت شده در حالی که ۹۶ مورد نیز ارتباط با واحد اجرائیات طی ۱۲ ماه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۲۰ مورد از مشکلات ناحیه اندیشه از سایر ادارات و سازمان‌ها پیگیری شد، تصریح کرد: پیاده‌روسازی آسفالت به میزان ۱۶۶۰ مترمربع و بیش از ۸۷ مترمربع پیاده‌روسازی کفپوش از جمله اقدامات انجام شده  در ناحیه اندیشه به شمار می‌رود.

این مسئول از ترمیم ۱۱۰ مترمربع دال بتنی در ناحیه اندیشه خبر داد و گفت: بیش از هزار و ۷۷۰ متر طول از جداول این ناحیه طی ۱۲ ماهه سال ۹۸ ترمیم و نصب شد.

عصارزاده بیان کرد: عملکرد اجتماعی ناحیه اندیشه طی ۱۲ ماهه سال گذشته شامل جلسات شورایاری، دیدارهای مردمی و ارتباط با بزرگان مذهبی و فرهنگی ناحیه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز