خبرگزاری کار ایران

رئیس اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان خبرداد:

برگزاری جشنواره مجازی رسانه‌های قزوین با موضوع کرونا/ تجلیل از فعالان رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۲۹۶

رئیس کمیته اطلاع رسانی عمومی ستاد مدیریت کرونای استان قزوین از برگزاری جشنواره مجازی رسانه‌های قزوین با موضوع کرونا به منظور تجلیل از فعالان رسانه ها در اردیبهشت ماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدحسین بی‌نیاز با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا، اصحاب رسانه در استان با تهیه و ارسال ۷۶۰۰ مورد خبر و گزارش سهم قابل توجهی در خصوص اطلاع‌رسانی و پیشگیری و مقابله با این بیماری داشتند.

رئیس اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان بیان کرد: با توجه به پایداری ویروس کرونا لازم است در ادامه این راه همچنان با تولید خبر و تهیه گزارش مردم را در پیشگیری و مقابله با این بیماری یاری کنیم و با روشنگری اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

بی نیاز افزود: در این شرایط برای تقدیر از اصحاب رسانه که فعالانه در این ایام در صحنه بودند لزوم برگزاری یک جشنواره از طریق فضای مجازی احساس می‌شد که تصمیم گرفته‌ایم آن را برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین یادآور شد: این جشنواره با همکاری روابط عمومی استانداری، سازمان بسیج رسانه، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری قزوین، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنواره فضای مجازی با عنوان کرونا در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، کلیپ، مصاحبه، عکس و اینفوگرافی برگزار شده و از برگزیدگان هم تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز