خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین:

بیش از 24 هزار متر مربع از معابر منطقه دو بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۲۰۳

در سال گذشته در منطقه دو شهرداری قزوین بیش از 24 هزار متر مربع ترمیم و بهسازی معابر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،کیومرث فدایی‌فر گفت: یکی از مشکلاتی که مردم این منطقه سال گذشته با آن روبه رو بودند، موضوع ترمیم و بهسازی آسفالت معابر بود که این مشکل تاحدود زیادی در سال 98 برطرف شده است.

منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: در راستای برطرف کردن این مشکل در دو ناحیه شهری منطقه دو شهرداری که قزوین که شامل ناحیه شهری آزادگان و شهید بابایی می شود، در سال گذشته بیش از 24 هزار متر مربع ترمیم و بهسازی معابر انجام شده است.

فدایی فر عنوان کرد: براساس آمار در سال 98 در ناحیه شهری آزادگان 8 هزار و 616 متر مربع و در ناحیه شهری شهید بابایی 15 هزار و 658 متر مربع  ترمیم و بهسازی معابر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ترمیم و بهسازی معابر منطقه دو شهرداری قزوین  می تواند در افزایش سهولت در رفت و آمد مردم و وسائط نقلیه نقش بسزایی داشته باشد که امیدواریم این مهم تحقق یابد.

این مسئول افزود: موارد زیادی از جمله حفاری ها و به روز رسانی خدمات واحد های خدمات رسان از جمله آب، گاز و غیره سبب تخریب آسفالت و به وجود آمدن مشکلات برای مردم می شود که امیدواریم با ترمیم این معابر مشکلات کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز