خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

تحقق جهش تولید عاملی برای دستیابی به اقتصاد مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۳۰۲

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با تحقق و عملیاتی کردن شعار "جهش تولید" می توان به افزایش بهره وری و رسیدن به اقتصادی مطلوب دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید باید جهت گیری دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان عملیاتی کردن شعار سال و رسیدن به درجه مطلوب‌تر اقتصادی باشد.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت فعالیت برخی واحدهای صنعتی استان، اضافه کرد: صیانت از نیروی انسانی کار در این برهه حساس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید تمامی فعالیت‌های واحدهای صنعتی و تولیدی استان با رعایت تمامی ملاحظات و موازین بهداشتی صورت گیرد.

گروسی در خصوص تمدید اعتبار مجوز تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان که اعتبار آنها تا ۱۵ خرداد ماه منتقضی می‌شود، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه تا عادی شدن شرایط کشور و عبور از بحران کنونی، برگزاری هرگونه مجمع عمومی تشکل‌ها ممنوع است و زمان غیرقابل پیش بینی مذکور به مقررات مربوط به تشکل‌ها افزوده خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل، بیمه بیکاری به تمامی کسانی که مشمول قانون کار و تامین اجتماعی هستند پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوط ثبت نام کنند.

این مسئول ادامه داد: تاکنون ۶ هزار و ۶۲۵ نفر در سامانه مذکور ثبت نام کرده اند که پرونده‌های آنها در مراحل رسیدگی و اعلام نتیجه به متقاضیان قرار دارد.

در ادامه این جلسه، مدیران صندوق کارآفرینی امید، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، صندوق بازنشستگی کشوری، مدیریت درمان تامین اجتماعی، اداره کل تامین اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته را ارائه کرده و برنامه‌های خود را در سال جاری به منظور تحقق شعار جهش تولید  تشریح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز