خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان خبرداد:

کمک چهار میلیارد تومانی خیران قزوینی به بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۹۳۰

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از کمک چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی خیران قزوینی برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا به صورت نقدی و غیرنقدی به بهزیستی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی در خصوص طرح ساماندهی مشارکت‌های مردمی استان قزوین در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: به واسطه این کمک‌های انجام شده انواع الکل، مواد ضدعفونی، دستکش، ژل، لباس، ماسک، کلاه و عینک محافظ بین جامعه هدف مددجویان و مراکز درمانی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: هشت کارگاه هم اکنون با اشتغال ۳۰ گروه همیار بهزیستی روزانه چهار هزار و ۵۰۰ اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا تولید می‌کنند که اگر نیاز باشد این تولیدات می‌تواند افزایش یابد.

وارثی به سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی برای دادن مشاور اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و راه‌اندازی این سامانه یک هزار و ۱۶۰ تماس از سوی مردم با این سامانه برقرار شده که از این میان ۳۵ درصد مربوط به این بیماری و ۶۵ درصد به اختلافات خانوادگی تعلق داشت.

مدیرکل بهزیستی قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون برای مهار کامل ویروس کرونا باید تمهیدات جدی برای توزیع اقلام بهداشتی بین کارگران فصلی اتخاذ شود که این موضوع با محوریت برخی استانداری‌ها در کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز