خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اعلام کرد:

توزیع 1000 بسته بهداشتی بین رانندگان پایانه حمل کالا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۲۷۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یک هزار بسته بهداشتی حاوی ماسک و محلول ضدعفونی کننده بین رانندگان پایانه حمل کالا در استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌لطفی اظهار کرد: علاوه بر ارسال این بسته‌ها که از امروز آغاز شده، از همان زمان آغاز شیوع ویروس کرونا نیز به طور مستمر علاوه بر شست و شو و ضدعفونی کردن روزانه محل پایانه، از رانندگان نیز تب سنجی صورت می‌گیرد.

 مدیرکل راهداری استان اضافه کرد: براین اساس، تمام محل‌های مورد استفاده رانندگان و دفاتر شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای، سالن‌ها و صندلی‌های پایانه کالا و سرویس‌های بهداشتی به طور مرتب گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند و این اقدامات تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

حق لطفی ادامه داد: تابلوهای حاوی پیام‌های بهداشتی هم جهت جلوگیری از ابتلا به این ویروس برای توجیه و آگاه سازی رانندگان در پایانه حمل بار نصب شده است.

  وی افزود: طی این مدت به منظور جلوگیری از تجمع‌های غیرضروری، علاوه بر جلوگیری از حضور افراد دیگر به غیر از رانندگان در سالن‌ها، هنگام مساعد بودن شرایط جوی نیز  فرایند اعلام بار در محوطه روباز و خارج از سالن انجام می‌شود.

۸۴ شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان قزوین فعال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز