خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی استان:

۲ خودروی حامل چوب قاچاق در قزوین توقیف شدند

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۲۳۲

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: 2 دستگاه خودروی نیسان حامل چوب قاچاق در استان قزوین از سوی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شناسایی و توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی اکبر اسدالهی اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان در ایام کشیک نوروزی ضمن گشت و سرکشی مداوم در حوزه استحفاظی استان با موارد تخلف مشاهده شده برخورد کردند.

مدیرکل منابع طبیعی استان افزود: در این راستا با توجه به احتمال سوءاستفاده سودجویان از تعطیلات نوروزی و وضعیت بیماری همه گیر در کشور  بازرسی از خوردوهای عبوری در دستور کار پرسنل یگان قرار گرفت و ماموران به ۲ دستگاه نیسان حامل بار چوب مشکوک شده و به بازرسی از آنها پرداختند.

 اسداللهی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها مشخص شد چوب های بریده شده در آنها مربوط به گونه های ون، داغداغان، زالزالک و گردو بوده است که فاقد مدارک مثبته و پروانه های قطع و حمل بودند.

وی اضافه کردد: برای متخلفان پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تعدی به منابع طبیعی تعدی به طبیعت و حقوق شهروندان و نسل های آتی است، اظهار داشت: بارندگی های بهاری امسال احتمال تعدی و شخم زدن منابع طبیعی توسط سودجویان و زمین خواران را افزایش خواهد داد و این اداره کل ضمن هشدار به این افراد اعلام می کند به شدت با آنان برخورد نموده و ضمن تشکیل پرونده تخلف برای آنان،به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

اسداللهی از مردم در خواست کرد در صورت مشاهده تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را به صورت شبانه روزی با شماره گیری ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز