خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبرداد:

همکاری 35 هزار واحد صنفی با ستاد مبارزه با کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۵۴۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین از همکاری ۳۵ هزار واحد صنفی استان قزوین در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با ستاد مبارزه با کرونا در استان خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، صنوف و بازاریان استان، همراهی قابل تقدیری داشتند.

 معاون سیاسی استاندار افزود: درمجموع ۳۹ هزارواحدصنفی در استان فعالیت دارندکه حدود چهار هزار واحد در راستای تأمین مایحتاج ضروری و روزمره از جمله عرضه مواد غذایی، بهداشتی، میوه و تره بار فعالیت دارند.

حبیبی بیان کرد: ۳۵ هزار واحد صنفی، در راستای کمک به مهار ویروس کرونا و تأمین سلامت مردم، بصورت خودجوش، اقدام به تعطیلی واحدهای خود کردند و از کسب درآمد و فروش خود گذشتند تا به همشهری‌های خودشان کمک کنند.

وی یادآور شد: اصناف و بازار نه تنها در تعطیلی و خلوت کردن بازار پیش قدم بودند بلکه در کمک به حوزه بهداشت و درمان، تأمین رایگان بسته‌های غذایی و بهداشتی به نیازمندان، صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

این مسئول عنوان کرد: فعالیت چهار هزار واحد ضروری به نحوی بوده که نیازمندی‌های شهروندان را بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای و بصورت روان، تأمین کرده اند، لذا اصناف و بازار در کنترل و مهار ویروس کرونا، نقش محوری داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز