خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری:

همکاری شهروندان قزوینی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۵۳۶

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری قزوین گفت: همکاری مردم فهیم شهرهای استان قزوین در موضوع فاصله گذاری اجتماعی در ایام مقابله با ویروس کرونا به خصوص در روز طبیعت بی نظیر و قابل تحسین بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی اظهار کرد: بنا برابلاغیه ها و دستورالعمل های مرتبط  ارسال شده در خصوص تعطیلی بوستان ها و پارک های شهری  و تفرج گاه ها طی هفته جاری به شهرداری های استان، عملکرد و اقدامات شهرداری ها و مشارکت مردم در طی روز سیزدهم فروردین(روز طبیعت) را مطلوب و مناسب دانست.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بیان کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان  عزیز و کنترل و پیشگیری از  ویروس کرونا، پس از تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر کاهش حداکثری حضور مردم در اماکن و فضاهای‌عمومی شهرها خصوصا در روز طبیعت و تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌ها و تفرج گاه‌ها و مکان‌های گردشگری در روز مذکور ، اقدامات لازم با هماهنگی های دستگاهای مربوطه از سوی شهرداری های استان انجام شد.

صالحی افزود: برای قطع زنجیره انتشار و شیوع بیماری، خوشبختانه شهروندان در روز طبیعت ضمن درک شرایط فعلی و حمایت از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی،همکاری مطلوبی با دستگاه های زیربط انجام دادند.

 وی ضمن قدردانی از خدمات شبانه روزی و صادقانه پرسنل خدوم شهرداری‌ها، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر های استان از ابتدای شروع مبارزه تاکنون ابراز امیدواری کرد با استمرارحمایت شهروندان بتوانیم با همکاری دسته جمعی شاهد رفع این بلا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز