خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:

کمک ۱۳ میلیارد ریالی واحدهای تولیدی قزوین برای مهار کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۹۹

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از کمک ۱۳ میلیارد ریالی چند واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین به صورت نقدی و غیر نقدی به بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: این کمک‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی، سلامت مردم و مشارکت برای شکست ویروس کرونا صورت گرفته است. 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: شرکت نفیس نخ مستقر در شهرک صنعتی لیا با کمک یک میلیارد تومانی و واحدهای تولیدی گروه صنعتی ویتانا مستقر در شهرک صنعتی کاسپین ، سالار و سهیل البرز ایرانیان مستقر در شهرک صنعتی آراسنج و چند واحد تولیدی با کمک ۱۰۰ میلیون تومانی به صورت نقدی در این امر مهم شرکت کرده و نیز برخی شرکت‌ها به صورت غیر نقدی به مبلغ ۲ میلیارد ریال با ارسال مواد ضد عفونی، ماسک و دستکش و ارسال نمونه محصولات تولیدی برای تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها مشارکت کردند.

خانپور همچنین از برگزاری مسابقات درون سازمانی در برخی از شرکت‌ها برای تشویق کارکنان به ماندن در خانه و رعایت بهداشت و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید برخی شرکت‌ها تصریح کرد: تعدادی از واحدهای تولید کننده مواد ضد عفونی، بهداشتی، شوینده‌ها ، ماسک و دستکش با ظرفیت چند برابری در حال تولید بوده و به صورت دو و سه شیفت مشغول به کار هستند و از لحاظ تامین این ملزومات بهداشتی و پزشکی جهت مهار این ویروس خوشبختانه مشکلی در استان نداریم.

این مسئول ادامه داد: در شهرک‌های صنعتی استان، برخی واحدهای صنعتی با تغییر خط تولید موفق به تولید مواد ضد عفونی و بهداشتی و شوینده‌ها و ماسک شدند.

رئیس‌هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی از سرمایه‌گذاران، صنعتگران و تولیدکنندگانی که در راستای مسئولیت اجتماعی و شکست کرونا به جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمان و سلامت دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌ها به نحو شایسته کمک کنند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز