خبرگزاری کار ایران

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان:

نجاتگران قزوینی بسته‌های غذایی در مناطق محروم توزیع کردند

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۰۹۵

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از توزیع بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی ضد کرونایی در مناطق محروم با حضور اعضای گروه "وفور" و جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود ارجینی اظهار کرد: با همت اعضای گروه مهارت‌های زندگی سالم یا «وفور» و با همکاری و همیاری جمعیت هلال احمر بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی ضد کرونایی بین خانوارهای نیازمند در مناطق محروم شهر اقبالیه توزیع شد.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان ادامه داد: با توجه به وظیفه سازمانی داوطلبان به عنوان حلقه اتصال توانمندان به نیازمندان،  اقلام غذایی و بهداشتی که اعضای گروه «وفور» جمع آوری کرده بودند با همکاری و همراهی هلال احمر بسته بندی و به نحو احسن بین خانوارهای مناطق محروم توزیع گردید.

ارجینی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات، رب و ... و بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی و مواد شوینده بود که در بین خانواده‌های این مناطق توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: اعضای داوطلبان هلال احمر این روزها در همه عرصه‌ها به هموطنان عزیز خدمت رسانی می‌کنند و با توجه به اینکه رسیدگی به وضعیت مناطق محروم نیز یک تکلیف برای اعضای داوطلبان این جمعیت است برای توزیع اقلام غذایی و بهداشتی در مناطق محروم اقدام می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه ضدعفونی معابر و منازل در شهر اقبالیه نیز با کمک این گروه در کنار توزیع بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی صورت گرفت، تأکید کرد: جمعیت هلال احمر با کمک نیروهای داوطلب و مردمی و همچنین مدافع سلامت تا ریشه کن شدن کرونا در کنار مردم خواهد بود و آماده هرگونه همکاری در زمینه کمک به خانواده‌های نیازمند در این شرایط بحرانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز