خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت شهرستان خبرداد:

پلمب ۲۹ واحد صنفی در بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۴۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین زهرا از پلمب 29 واحد صنفی در ایام نوروز ۹۹ در سطح شهرستان بوئین زهرا به دلیل تخلفات بهداشتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آرش خوشنویس زاده با اعلام این خبر گفت: این تعطیلی شامل ۱۴ نانوایی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و ۱۵ آرایشگاه‌ زنانه و مردانه به دلیل فعالیت و نقض مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مبنی بر محدودیت فعالیت بود.

خوشنویس زاده با بیان اینکه همراهی و همکاری خوبی میان دستگاه‌های شهرستان برای مقابله با کرونا وجود دارد، اظهار کرد: شکست این بیماری قطعا بدون همکاری و مشارکت خود مردم امکان پذیر نیست و باید در کنار دستگاه‌های اجرایی، مشارکت پررنگ مردم را نیز در مقابله با کرونا شاهد باشیم.

مدیر شبکه بهداشت بوئین زهراضمن قدردانی از کادر بهداشتی و درمانی شهرستان، افزود: نیروی‌های بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای نیز به صورت گمنام و بی نشان با تلاش شبانه روزی خود برای شکست کرونا تلاش می‌کنند و با جلوگیری از فعالیت واحدهای متخلف برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا وارد عمل شده اند.

وی به مردم توصیه کرد: برای آگاهی از وضعیت سلامت خود در مقابل کرونا به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند و همچنین برای ایمن ماندن از شر ویروس کرونا، در خانه بمانند و از مراجعه غیرضروری به درمانگاه‌ها و بیمارستان خودداری کنند.

این مسئول بیان کرد: شهروندان اگر دچار علایم تب، سرفه، تنگی نفس و سرماخوردگی حاد شدند ضمن خودمراقبتی و دگرمراقبتی، رعایت فاصله و بهداشت فردی با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز