خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان:

مسابقه نقاشی با موضوع کرونا برای کودکان قزوینی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۴۵۸

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از برگزاری مسابقه نقاشی " کرونا را شکست می دهیم " به منظور غنی سازی اوقات فراغت در استان قزوین خبرداد.

 فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: متولدین سال های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴ می توانند کارهای را که در تعطیلات اجباری کرونایی انجام می دهند از جمله مراقبت‌های بهداشتی، مطالعه کتاب و تشکر از پزشکان و پرستاران را نقاشی کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یادآورشد: استفاده از همه ابزار نقاشی مانند مداد رنگی، آبرنگ، مداد شمعی و گواش امکانپذیر است و شرکت کنندگان از برگه A ۴ استفاده کنند.

به گفته محمد بیگی، کیفیت رنگ آمیزی، خلاقیت و کپی نبودن آثار از جمله شاخص‌های داوری است.

وی افزود: درج مشخصات فردی نام و نام خانوادگی، سن، استان، شهرستان، شماره تماس، موضوع نقاشی روی برگه و ذیل فایل ارسالی ، ضروری است و تصاویر نقاشی باید به شناسه iranplir در پیام رسان سروش ارسال شود.

این مسئول بیان کرد: مسابقه نقاشی " کرونا را شکست می‌دهیم " با توجه به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت، ویژه کودکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز