خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

سازمان جهاد کشاورزی قزوین نوروز 99 تعطیل نیست

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۹۳۴

به منظور خدمات رسانی به مردم و بهره برداران بخش کشاورزی در ایام تعطیلات نوروز 99 سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تعطیل نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه گفت: به‌منظور پاسخگویی به ابهامات، مدیریت و جلوگیری از شکل گیری شایعات، پایش و اطلاع رسانی از عملکرد و برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز ستاد ویژه خبری - اطلاع رسانی در اداره روابط عمومی این سازمان تشکیل شده است و از امروز بیست و هفتم اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ۹۹ در قالب ستاد‌های خبری و اطلاع رسانی فعال خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌ها‌ی وابسته با راه‌اندازی سامانه‌های ارتباطی در زمینه‌های حفاظت اراضی کشاورزی، آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع، تخریب، تصرف اراضی ملی، عرضه فرآورده‌های خام دامی خارج از شبکه دامپزشکی، کشتار غیرمجاز و تامین امنیت غذایی در ایام نوروز به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به شهروندان است.

خمسه اضافه کرد: برای پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی و سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های ملی و اراضی کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: همچنین سامانه ارتباطی ۱۵۵۹ از طریق باشگاه کشاورزان نیز خدماتی نظیر اطلاعات خدمات فنی و مشاوره‌ای در امور زراعی و باغبانی، خدمات پس از فروش نهاده به بهره برداران عضو این باشگاه ارایه می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: به منظور حفظ سلامت مردم در ایام نوروز، سامانه ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان آماده دریافت و پیگیری گزارش شهروندان در زمینه هرگونه عرضه فرآورده‌های خام دامیِ خارج از شبکه دامپزشکی و کشتار غیرمجاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز