خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبر داد:

7500 فقره بازرسی از اصناف و بازار قزوین/ شناسایی 16 واحد متخلف توزیع کننده اقلام بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۸۷۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ بازرسی از اصناف و بازار استان انجام شده و با واحدهای متخلف برخورد لازم صورت گرفته است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید نبیل در جلسه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: این بازرسی‌ها در قالب ۱۰۰ فقره گشت مشترک با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان شامل دادستانی، فرمانداری، تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو و ... انجام شده است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کنترل بازار لوازم و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز مردم برای مقابله با کرونا، اضافه کرد: استقرار بازرس مقیم در واحدهای تولید کننده الکل و انواع شوینده و مواد ضدعفونی کننده و ارائه گزارش روزانه به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و شناسایی ۱۶ واحد فروشنده تجهیزات پزشکی متخلف به علت گرانفروشی و درج نکردن قیمت در خصوص کالاهای ماسک، محلول ضدعفونی کننده، دستکش و الکل طبی و صنعتی از جمله این اقدامات بوده است.

نبیل ادامه داد: همچنین در این مدت، شناسایی ۱۰ واحد داروخانه متخلف به علت گرانفروشی، اخفا و امتناع از عرضه کالا و درج نکردن قیمت در خصوص اقلام بهداشتی، پلمب ۲ واحد انبار دارو به دلیل اخفا و امتناع از عرضه کالا و یک باب رستوران به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفت.

وی افزود: بازرسان سازمان، نظارت‌های خود را بر عملکرد مراکز عمومی از قبیل رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و ... به منظور رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا تشدید کرده اند و بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

این مسئول یادآور شد: در این مدت ۴۲۰ فقره گزارش و شکایت مردمی از سوی سامانه ارتباطی سازمان دریافت شد که ۱۲۸ مورد آن مرتبط به اقلام پرمصرف این ایام از قبیل ماسک، تجهیزات پزشکی و الکل و مواد ضد عفونی کننده بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز