خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان:

مهلت ارسال مقالات به همایش نسیم شمال در قزوین تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۵۹

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارسال مقاله به همایش سید اشرف الدین حسینی قزوینی معروف به نسیم شمال با توجه به استقبال متقاضیان، به مدت یک ماه تمدید شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد رستمی اظهار کرد: آخرین فرصت ارساله مقاله به این همایش ۲۰ اسفندماه سال جاری بود که با استقبال مطلوب پژوهشگران، دانشجویان، استادان و علاقه‌مندان مواجه شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، افزود: بزرگداشت مقام شامخ علمی و عملی مفاخر استان، معرفی جنبه‌های شخصیتی و زندگی نسیم شمال، تولید محتوا و جمع آوری آثار در ارتباط با این شاعر و آشناسازی نسل جوان با شخصیت‌های ادبی و علمی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

رستمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: هم اکنون تمامی برنامه‌های ادبی، فرهنگی و هنری استان به دلیل شیوع این ویروس تعطیل شده‌اند و باید در خصوص تحت تاثیر قرار گرفتن این همایش نیز طی ماه‌های آینده تصمیم گیری کرد.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به ثبت نام در این همایش می‌توانند با مراجعه به سایت ghazvin.farhang.gov.ir ثبت نام کرده و نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنند.

سید اشرف الدین حسینی قزوینی ادیب، شاعر، روزنامه نگار، نویسنده و طنز پرداز عصر مشروطه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز