خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

۲۲ هزار لیتر مایع ضد عفونی غیرمجاز در آبیک کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۱۲۲

۲۲ هزار و ۴۱۸ لیتر مایع ضد عفونی کننده غیر مجاز در یک کارگاه تولیدی واقع در شهرستان آبیک کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان آبیک یک باب کارگاه تولید غیرمجاز مواد شوینده در این شهرستان شناسایی و دستگیری متخلفان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان افرود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر ۲۲ هزار و ۴۱۸ لیتر مایع ضد عفونی که به صورت غیر مجاز در کارگاه تولید شده بود، کشف شد.

سردار حاجیان یادآور شد: همچنین ۱۵۰ کیسه ۱۵ کیلویی پودر لباسشویی، ۱۴ کیسه ۱۵ کیلویی، پودر کفشویی، ۳ هزار و ۱۶۵ بسته کفشویی ۶۰ عدد مایع ظرفشویی، ۴۸ عدد صابون احتکار شده کشف شد.

وی بیان کرد: از کارگاه تولید غیر مجاز مواد شوینده، ۱۵۰ عدد گالن ۴ لیتری خالی، ۵۰۰ عدد در اسفنجی و تعداد ۳ هزار لیبل که در این راستا مورد استفاده می‌شد، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست، در راستای مبارزه با سوداگران و محتکران اقلام بهداشتی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز