خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

دو واحد صنفی به علت عدم رعایت نکات بهداشتی در قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۰۹۷

یک خیاطی و یک فروشگاه لوازم آرایشی به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی در قزوین پلمب و تعطیل شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی گرواند گفت: تعطیلی فروشگاه‌ها، واحدهای تولیدی و عرضه محصولات بهداشتی در طرح مقابله با کرونا در قزوین به دلایلی چون احتکار و دپوی اقلام مورد نیاز مردم، امتناع از عرضه و گرانفروشی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: از زمان آغاز طرح مقابله با کرونا تاکنون ۹۵ گشت مشترک با دستگاههای نظارتی ذیربط برگزار شده و سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی و صنفی عرضه محصولات بهداشتی (ماسک،ژل ضد عفونی و الکل...) اعم از داروخانه ها، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و واحدهای عرضه این محصولات در استان مورد بازرسی قرار گرفته اند.

محمدی اضافه کرد: هیچگونه دلیلی برای گران فروشی اقلام بهداشتی در شرایط حساس فعلی برای تعزیرات حکومتی قابل تحمل نیست و این اقلام باید به قیمت مصوب عرضه شوند. پرونده متخلفان این طرح  به قید فوریت و در شعب ویژه در حال رسیدگی است و متخلفین به اشد مجازات محکوم می شوند.

وی تاکید کرد: تشدید گشت های مشترک و حضور شعبه سیار تعزیرات حکومتی در کنار بازرسان دستگاه های ذیربط با توجه به طرح نوروزی  از اصناف در آستانه سال جدید،به طور مستمر ادامه دارد و گشت های مشترک سیار در دو نوبت  ساعات اداری و غیر اداری در شهر قزوین و شهرستانهای استان برگزار می شوند.

این مسئول عنوان کرد: یک کارگاه خیاطی و یک فروشگاه لوازم آرایشی به علت عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و عدم رعایت مقررات بهداشتی، تعطیل شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی  ویا اطلاع از اماکن  جمع آوری غیر مجاز کالا، احتکار اقلام اساسی و دپو لوازم بهداشتی اطلاعاتی دارند موارد را به دستگاه های امنیتی، نیروی انتظامی و یا تماس با  شماره تلفن ۱۲۴ اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز