خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری اعلام کرد:

گل‌کاری 11 هزار متر مربع از فضاهای سبز قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۷۹۸

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و به منظور زیباسازی شهر 11 هزار متر مربع از فضاهای سبز قزوین گل‌کاری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدصادق مظفری اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن فصل بهار و با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری، طرح گل‌کاری بهاره در دست اجراست.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری قزوین افزود: عملیات گل‌کاری در بسترهای فصلی کاری بلوارها، میادین، بوستان‌ها و لچکی‌های سطح شهر توسط باغبانان سازمان انجام‌می‌شود که شامل انواع گل‌های بنفشه، همیشه بهار و ... است.

مظفری اجرای طرح های گل‌کاری را عامل مهمی برای زیبایی منظر و چشم انداز شهر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان دانست.

وی با اشاره به وجود گل های دائمی، پوششی و درختچه های زینتی در مجموعه های فضای سبز ادامه داد: گلکاری فصلی همه ساله با طراحی جدید در بسترهای مختلف شهر اجرا می شود که برای بهار امسال در سطح 11 هزار متر مربع، در دست اجرا قرار دارد.

این مسئول از شهروندان درخواست کرد، با توجه به اثربخشی گل ها در زیباسازی سیمای شهر و تاثیرات خوبی که در روحیه شهروندان دارد، در حفظ و نگهداری گل ها و فضاهای سبز همچون گذشته کوشا و همراه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز