خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد:

تمدید غیرحضوری مجوز شرکت‌های حمل و نقل در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۷۶۷

پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در قزوین به منظور کاهش مراجعه حضوری به ادارات، به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی اظهار کرد: در راستای اهداف و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا کارت هوشمند رانندگان و پروانه فعالیت شرکت‌های حمل کالا و مسافر در قزوین به صورت غیرحضوری و اینترنتی تمدید می‌شود.

مدیرکل راهداری استان قزوین این کار را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: همچنین پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر جاده‌ای که تا پایان اسفند ماه امسال به اتمام می‌رسند تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ به صورت غیرحضوری و موقت تمدید می‌شود.

حق لطفی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر احتمال ابتلاء از طریق تماس‌های رو در رو، به دستور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، این امکان فراهم شده که شرکت‌های حمل و نقل و کارگزاری که زمان انقضای پروانه فعالیت آنها به اتمام رسیده دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای تمدید پروانه نداشته باشند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۴۳ شرکت مسافربری و ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا شامل ۸۲ شرکت داخلی، ۲ شرکت بین المللی و ۳ نمایندگی در استان قزوین فعالیت می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: در خصوص تمدید کارت هوشمند نیز طی این مدت تا اطلاع ثانوی، رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.smartcard.rmto.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز