خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

باند سارقان حرفه ای با 18 فقره سرقت در آبیک کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۳۵۸

باند سارقان حرفه‌ای در شهرستان آبیک منهدم و ۴ نفر در این خصوص دستگیر و ۱۸ فقره سرقت کشف و محتویات و قطعات خودرو ضبط شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان آبیک و ایجاد جو نگرانی در بین شهروندان موضوع با تشکیل کارگروه ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس شهرستان آبیک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: با تلاش مأموران کلانتری و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس یک سارق سابقه دار حین سرقت محتویات داخل خودرو دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال داده شد.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه سارق دارای سابقه سرقت بوده اضافه کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های فنی و پلیسی ۳ نفر از همدستان خود را معرفی که طی عملیات پلیسی آنان نیز دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو و ۸ فقره سرقت باطری خودرو در آبیک اعتراف کردند.

وی با تاکید بر اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز