خبرگزاری کار ایران

به منظور پیشگیری از ویروس کرونا؛

نظارت و بازدید از تاسیسات گردشگری قزوین تشدید می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۱۰۳

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از بازرسی مستمر و تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری در سطح این استان برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع آن در سطح استان قزوین،  شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری ابلاغ شده و بازدید و نظارت بر نحوه فعالیت و ارائه خدمات تاسیسات گردشگری سطح استان با شدت بیشتری انجام می شود.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده به این اماکن برخورد جدی با واحد متخلف صورت می گیرد.

وی یادآورشد : در این بازدیدها که توسط نمایندگان این اداره کل و اعضای کمیته نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین به صورت مستمر انجام می‌شود، مواردی چون ضدعفونی و گندزدایی تمام سطوح به صورت مکرر، ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، ارائه مواد غذایی بسته‌بندی، رعایت موارد ایمنی و بهداشتی توسط پرسنل و … بررسی می شود.

خزائلی تاکید کرد: مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری موظف هستند تا زمینه آموزش کلیه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم آورده و بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی اهتمام کامل داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز