خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان خبر داد:

جذب 403 میلیارد ریال اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۶۰

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۳ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال اعتبارات خط هفت مکانیزاسیون کشاورزی استان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مجید اسماعیلی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این میزان معادل ۸۸,۴ درصد تسهیلات ابلاغی بوده که برای خرید ۴۶۳ مورد ماشین آلات کشاورزی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: میزان مبلغ سهمیه ابلاغی خط هفت مکانیزاسیون کشاورزی برای استان ۴۵۷ میلیارد ریال بوده است که یک هزار و ۳۶۷ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال پرونده به بانک معرفی شد.

اسماعیلی تصریح کرد: ماشین آلات جذب شده از این طرح شامل ۲۶۴ دستگاه تراکتور، ۱۸۵ دستگاه انواع ادوات، هشت دستگاه کمباین و ۶ مورد ادوات مورد نیاز واحدهای دام و طیور  است.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: امیدواریم تا پایان اسفندماه با همکاری مدیریت شعب بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی شاهد تحقق کامل برنامه جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی استان باشیم.

در سال رونق تولید ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی با عنوان خط اعتباری ویژه توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با اتکا بیش از ۹۰ درصدی به صنعت داخلی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز