خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری قزوین:

نهال و درختچه رایگان بین شهروندان قزوینی توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۹۲۳

باتوجه به طرح پویش درختکاری در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری انواع نهال و درختچه به صورت رایگان بین شهروندان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدصادق مظفری اظهار کرد: از 15 اسفندماه سال گذشته تاکنون و در راستای طرح پویش درختکاری، 14 هزار اصله نهال و 70 هزار بوته درختچه در قالب پروژه های توسعه فضای سبز و طرح های بازپیرایی فضای سبز کاشته شده است.

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری قزوین افزود: امسال نیز طرح پویش درختکاری در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با توزیع انواع نهال و درختچه رایگان بین شهروندان ادامه خواهد داشت.  

مظفری در تشریح ویژه برنامه های سازمان در هفتهدرختکاری، به توزیع نهال و درختچه بین شهروندان در گلخانه سازمان واقع در خیابان سلامگاه اشاره کرد و ادامه داد: از تاریخ 16 اسفند ماه شهروندان گرامی می توانند با مراجعه به محل های مذکور انواع نهال و درختچه های زینتی را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی از شهروندان خواست پس از دریافت نهال مطابق دستورالعمل کاشت که در قالب بروشور ارائه می شود، اقدام به کاشت صحیح و اصولی درختان در بسترهای مناسب کرده و در نگهداری نهال های جوان مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز