خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان مطرح کرد:

رفع کمبودهای زمین های اسکیت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۹۶۱

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: کلیه شهرستان‌های اطراف استان قزوین به زمین اسکیت مجهز شدند اما هنوز کمبودهایی دارند که در صدد رفع آن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عباس علایی مقدم در مجمع عمومی هیات اسکیت استان قزوین، اظهار کرد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ایجاد فضاهای اسکیت در شهرهای مختلف استان از قبیل آبگرم، آوج، دانسفهان و ... انجام شده است و باید با رایزنی برای رفع کمبودهای موجود در این زمینه اقدام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این سال‌ها حمایت بودجه‌ای خوبی از هیات اسکیت استان و شهرستان‌ها داشته اما هنوز خروجی مطلوب کسب نشده است و باید مسئولان هیات تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

علایی مقدم ادامه داد: رئیس هیات استان و شهرستان‌ها باید در مناطق مختلف استان تلاش بیشتری برای علاقه مندان به اسکیت استان داشته باشند و با برنامه ریزی و رایزنی برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

وی با گلایه از تعداد کم بیمه شدگان در این رشته ورزشی در استان، گفت: ۵۷۰ بیمه شده در رشته اسکیت مورد پسند اداره کل ورزش و جوانان استان نیست و باید مسئولان هیات به این موضوع توجه زیادی داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: تامین سخت افزارها برای  رشته اسکیت نیز یک مشکل در این رشته است که باید فدراسیون، برنامه ریزی و رایزنی لازم را در این زمینه با کارخانجات داشته باشد تا تولیدات آنها با تخفیف به ورزشکاران ارائه شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: به جامعه ورزش استان توصیه می‌کنیم حتما در برنامه‌های تمرینی خود، موارد بهداشتی را رعایت کنند و از شست و شوی دست که نقش موثری در پیشگیری از این بیماری دارد غافل نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز