خبرگزاری کار ایران

امسال صورت گرفت؛

خروج ۴۰ واحد تولیدی در قزوین از تملک بانک‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۲۱

مدیرکل‌دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: ۴۰ واحد تولیدی در استان قزوین از ابتدای امسال تاکنون از تملک و جانشینی بانک‌ها خارج شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مرتضی علیخانی در جلسه بررسی واحدهای تولیدی تملک شده در استان قزوین، اظهار کرد: بر اساس تاکیدات مصوبه سران سه قوا مبنی بر خروج واحدهای تولیدی از تملک بانک و احیای مجدد آنها، امسال از ۷۸ واحد تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی تملک شده،  ۴۰ واحد در استان قزوین از تملک بانک ها خارج شدند.

 مدیرکل دفتر جذب استانداری با بیان اینکه ۳۸ واحد تولیدی قزوین هم اکنون در تملک بانک‌ها قرار دارند، افزود: مجموعه مسئولان دستگاه‌های اجرایی، قضایی و بانکی استان در تلاش هستند تا علاوه بر اینکه از تملک واحدها توسط بانک‌ها جلوگیری کنند، با یافتن سرمایه‌گذار جدید به رفع بدهی واحدهای تولیدی بپردازند.

علیخانی تصریح کرد: حمایت دستگاه‌های اجرایی از واحدهای تولیدی مشکل دار در سال جاری کار را به جایی رساند که پنج واحد تولیدی  قبل از جانشینی و تملک بانک، همان ابتدا مورد حمایت قرار گرفته و از تملک آنها جلوگیری شد.

وی، تملک و جانشینی بانک را به معنای تداوم رکود یک واحد تولیدی دانست و گفت: واحدی که تحت جانشینی بانک قرار می‌گیرد، عملا از چرخه تولید خارج شده و به بیکاری کارگران منجر می‌شود.  

این مسئول خاطرنشان کرد: استمهال بدهی بانکی، کمک به تامین وثایق و همچنین احیای مجدد واحدهای تولیدی از عمده مواردی است که امسال با جدیت در استان قزوین دنبال شده است.

استان قزوین دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد کشاورزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز