خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین:

فرهنگسرای شهرک عارف به زودی افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۵۷

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه احداث فرهنگسرای محله کیمیای 9 در شهرک عارف 95 درصد رشد فیزیکی داشته که به زودی به بهره برداری می ‌سد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، کیومرث فدایی فر با اشاره به مهمترین اقدامات عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین در سال 98 اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین در سال 98 پروژه های مختلفی را در زمینه عمرانی انجام داده که یکی از این پروژه ها، پروژه احداث سرای محله کیمیای 9 در شهرک عارف است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین افزود: این پروژه که قرارداد آن در سال 97 منعقد شده است به مدت 12 ماه کاری باید تکمیل شود و مورد استفاده شهروندان قزوینی قرار گیرد.

 فدایی فر عنوان کرد: پروژه احداث سرای محله کیمیای 9 در شهرک عارف تا به امروز نزدیک به 95 درصد رشد فیزیکی داشته و بیش از 60 درصد هم پیشرفت ریالی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم در مدت زمان کوتاهی باقی مانده این پروژه را هم انجام داده و این سرای محله را افتتاح کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از اولویت های منطقه دو شهرداری قزوین احداث بناهای فرهنگی در مناطقی است که تا به امروز به آن مناطق کمتر توجه شده است، بیان کرد: سرای محله شهرک عارف در حالی احداث می شود که این منطقه تا به امروز ساختمان ها و بناهای فرهنگی را در اختیار نداشته است و احداث چنین بنایی می تواند کمک شایانی برای رشد فرهنگ و هنر در این منطقه کند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: منطقه دو شهرداری قزوین در زمینه فرهنگی اقدامات سخت افزاری مختلفی را انجام داده است که یکی از این اقدامات ساخت پروژه سرای محله شهرک عارف می باشد.

 فدایی فر تصریح کرد: منطقه دو شهرداری قزوین تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بدین وسیله اقداماتی را انجام دهد که سبب اقزایش رضایتمندی شهروندان و افزایش آسایش و آرامش آنها در سطح شهر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز