خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان تاکستان:

تاکستان فضای انتخاباتی پرشوری دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۵۹۳

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سخنرانی‌های مکرر و پرشور نامزدها در نقاط مختلف شهرستان تاکستان فضای داغ انتخاباتی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا طاهری اظهار کرد: ویژگی خاص و متمایز این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان قزوین این است که همواره در بزنگاه‌های انتخاباتی با یک فضای دوقطبی داغ و تبلیغاتی روبرو است.

فرماندار تاکستان شور انتخاباتی در شهرستان تاکستان را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: پیش بینی می‌شود در این دوره از انتخابات، مشارکت سیاسی مردم تاکستان بالاتر از سایر شهرستان‌های قزوین باشد.

طاهری تصریح کرد: حضور پررنگ هواداران نامزدهای انتخاباتی در ستادهای تبلیغاتی، سخنرانی‌های مکرر و پرشور نامزدها در نقاط مختلف شهرستان و همچنین گفت و گوهای مردم در سطح شناخت نامزدها از عمده مواردی است که در این روزهای نزدیک به انتخابات رو به افزایش است.

وی به رقابت ۱۳ نامزد انتخاباتی برای تصاحب یک کرسی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تعداد کل نامزدهای انتخاباتی در شهرستان تاکستان ۱۷ نفر بود که از این میان چهار نفر با انتشار انصراف داده و فعالیتی نمی‌کنند.

این مسئول میزان تخلفات تبلیغاتی در شهرستان تاکستان را بسیار ناچیز عنوان کرد و گفت: برابر ماده ۶۵ قانون انتخابات، دستورات لازم برای نحوه تبلیغات و چسباندن تصاویر تبلیغاتی به نامزدها ابلاغ شده و بنرهای ستادی همگی با سایز ۵۰ در ۷۰ و تصاویر نامزدها نیز در مکان‌های مشخص شده شهرداری قابل رویت هستند.

طاهری یادآور شد: ۱۷ شعبه اخذ رای در بخش‌های ضیاء آباد، خرمدشت و مرکزی شهرستان تاکستان، در مناطق صعب العبور قرار دارند.

شهرستان تاکستان دارای ۱۷۸ شعبه اخذ رای است که از این میان ۳۵ شعبه در روز انتخابات به صورت سیار به جمع آوری آرای مردم فعالیت می‌کنند.

استان قزوین با پنج شهرستان دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که از این میان یک کرسی متعلق به شهرستان تاکستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز