خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

افتتاح نخستین اقامتگاه بوم‌گردی دهیاری‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۵۱

نخستین مجموعه اقامتگاهی روستایی استان قزوین امروز با حضور محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در روستای زرآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این اقامتگاه گردشگری با پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دهیاری‌ها و تسهیلات اقتصادی واگذار شده از سوی پست بانک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در بهره برداری از این مجموعه، هدایت اله جمالی‌پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاون امور اقتصادی استان و جمعی دیگر از مسوولان، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور را همراهی می‌کردند.

این مجموعه اقامتگاهی در ۲ طبقه و با ۲ واحد به عنوان نخستین پروژه اقامتگاهی است که از سوی دهیاری‌های استان قزوین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

غبار روبی گلزار شهدا و زیارت آستان مقدس امامزاده علی اصغر (ع)، افتتاح سه طرح بوم گردی، خانه بهداشت و مخزن آب شرب روستای زرآباد، دیدار با خانواده شهدا روستای اوان و آغاز عملیات احداث طرح بوم گردی و بازدید از دریاچه اوان از جمله برنامه‌های معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در روز جاری است.

بخش رودبار الموت شرقی قزوین با ۸۴ روستای دارای سکنه با مرکزیت شهر معلم کلایه در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز