خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

افتتاح خانه فرهنگ شهرستان شال

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۲۳۱

خانه فرهنگ شهرستان شال امروز با حضور جمعی از مسئولان استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌اله جمالی‌پور استاندار قزوین در این مراسم گفت: کشور از نظر اقتصادی در شرایط سختی قرار دارد ولی دولت با این شرایط خدمات رسانی و اجرای طرح‌های عمرانی را با جدیت پیگیری می‌کند.

استاندار قزوین افزود: در این شرایط که تمامی ساختارهای کشور تحریم شده است دولت ارتقای بهره وری را برای رفع مشکلات در دستور کار قرار داده است.

جمالی پور اضافه کرد:امروز باید با بسیج همه امکانات بتوانیم در برابر تحریم‌ها کارهای بزرگی انجام دهیم و دشمنان را مایوس کنیم.

وی عنوان کرد: دولت عزم خود را جزم کرده تا در این شرایط سخت خدمات ارزشمندی را به مردم ارایه کند و در این مسیر تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

ابراهیم مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: این پروژه با مجری گری اداره کل راه و شهرسازی به مرحله بهره برداری رسید و تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان برای اتمام آن هزینه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود: این ساختمان در ۲ طبقه و ۷۵۰ متر مربع زیربنا احداث شده است و برای تجهیز کامل به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

مبارک قدم عنوان کرد: خانه فرهنگ شهر شال شامل نگارخانه، آمفی تئاتر، موتورخانه، فضای آموزشی و ...است و از امروز برای تکمیل و بهره برداری در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گرفت.

در ادامه این برنامه،پروژه آسفالت بلوار امام‌خمینی(ره) شهر شال با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

شهر شال از توابع شهرستان بویین زهرا در ۶۰ کیلومتری مرکز قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز