خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان:

22 طرح بهزیستی به مناسب دهه فجر در قزوین بهره برداری می شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۰۵۶

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: افتتاحیه 22 طرح بهزیستی از جمله واگذاری مسکن و احداث مراکز توانبخشی توسط بهزیستی استان قزوین در ایام دهه فجر انجام می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی اظهار کرد: این 22 طرح که توسط اداره کل بهزیستی استان به  بهره برداری رسیده است در سطح استان و شهرستان های اطراف به منظور افزایش رفاه جامعه هدف بهزیستی است.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: پروژه های آماده بهره برداری در استان قزوین شامل: مرکز آموزشی توانبخشی روزانه معلولان جسمی حرکتی آسمان، مرکز مشاوره راه سبز، مرکز مشاوره پرتو و واگذاری 18 واحد مسکونی( 8 واحد روستایی و 10 واحد شهری) با اعتباری حدود 1 میلیارد و پانصد میلیون تومان و اشتغالزایی برای 16 نفر به طور مستقیم است.

وارثی اعلام کرد: افتتاح 2 کارگاه خیاطی و یک پایگاه سلامت اجتماعی با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان و ایجاد فرصت شغلی برای 18 نفر  از جمله طرح های آماده بهره برداری در شهرستان آوج است.

وی عنوان کرد: در شهرستان آبیک هم 3 مهدکودک، 3 واحد مسکونی و یک مرکز مشاوره به ارزش بیش از 700 میلیون تومان برای افتتاح در این ایام انجام می شود.

این مسئول، کلنگ زنی مرکز توانبخشی، مرکز شبانه روزی توانبخشی و مراقبتی معلولان جسمی حرکتی و واگذاری 15 واحد مسکونی به مددجویان با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان را از پروژه های افتتاحی شهرستان البرز بیان کرد.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: شهرستان بوئین زهرا هم یک مورد نمایندگی بهزیستی در دانسفهان و واگذاری 12 واحد مسکونی به افراد واجد شرایط و اعتباری بالغ بر بیش از 200میلیون تومان را آماده بهره برداری دارد.

به گفته وارثی، یک مهد کودک، دو موسسه خیریه و واگذاری 10 واحد مسکن به خانوارهای دارای دو معلول به ارزش پنج میلیارد و 140 میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 15 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از طرح‌های به بهره برداری رسیده در شهرستان تاکستان است.

استان قزوین دارای 25 هزار فرد معلول می باشد که از اداره کل بهزیستی استان خدمات دریافت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز