خبرگزاری کار ایران

در هفته هفدهم لیگ برتر؛

تیم بسکتبال شهرداری قزوین به مصاف حریفان می رود

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۳۶۳

روز پنجشنبه 19 دی ماه امسال تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین در هفته هفدهم لیگ برتر به مقابله با حریف تهرانی خود می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پویا تاجیک با اعلام این خبر گفت: این دیدار در قالب هفته چهارم دور برگشت مسابقات لیگ برتر روز پنجشنبه 19 دی ماه در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین افزود: متاسفانه سه بازی نخست دور برگشت را مقابل تیم‌های شیمیدر قم، اکسون تهران و پالایش نفت آبادان واگذار کردیم درحالیکه احتمال پیروزی تیم قزوین مقابل حریف‌های تهرانی و آبادانی بالا بود.

تاجیک با واکاوی دلایل شکست نماینده قزوین در دقایق آخر، اضافه کرد: تیم قزوین ۳۵ دقیقه مقابل حریف با قدرت حضور می‌یابد اما در پنج دقیقه آخر نبض بازی را از دست می‌دهد که شاید دلیل آن باخت‌های متوالی و فقدان روحیه میان بازیکنان است.

وی ادامه داد: ما برای ماندن در لیگ برتر به چهار پیروزی تا پایان فصل نیاز داریم و به امید پیروزی و کسب امتیاز وارد دیدارها می‌شویم.

سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: هم اینک بازیکنان تیم در آمادگی نسبی قرار دارند و امیدواریم با پیروزی در دیدار فردا روحیه بازیکنان تیم بیشتر شود.

تاجیک یادآور شد: تیم شورا و شهرداری قزوین در حال حاضر با ۱۶ بازی، ۲ برد، ۱۴ باخت و ۱۸ امتیاز در رده ۱۲ جدول لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز