خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان:

بیش از 2 هزار تن ماسه و نمک در جاده‌های قزوین مصرف شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۷۲۸

۲ هزار و ۲۵۰ تن مخلوط ماسه و نمک برای بازگشایی معابر اصلی و فرعی در عملیات برف‌روبی جاده‌های استان قزوین مصرف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌لطفی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی از اوایل بامداد روز گذشته، تمامی تیم‌های راهداری در سطح راه‌های ارتباطی اصلی  و فرعی استان، به خصوص در آزادراه و بزرگراه‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: با توجه به شدت بارش‌ها، عملیات برف‌روبی در جاده آبیک - طالقان، قزوین - همدان از آوج تا آبگرم، آزادراه قزوین - زنجان از انتهای حوزه قره‌باغ تا ضیاءآباد و گردنه‌های کوهین در جاده قزوین - رشت و قسطین لار و بهرام‌آباد در منطقه الموت توسط ۱۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به همراه ۲۵۰ نیروی راهدار به انجام رسید.

حق لطفی تاکید کرد: در حال حاضر سطح تمامی راه‌های ارتباطی استان باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

وی یادآور شد: با توجه به کوهستانی بودن برخی از مناطق استان، همواره به رانندگان توصیه شده تا ضمن رعایت مقررات رانندگی و خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز، فاصله طولی با خودرو مقابل را در طول مسیر حفظ کرده و با نیروهای راهداری و پلیس‌راه مستقر در سطح جاده‌ها همکاری داشته باشند.

این مسئول اعلام کرد: قزوین با داشتن ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی، ۱۲ دستگاه تونل، ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و ۲۳۰ کیلومتر طول روشنایی راه ها، یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز