خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آوج خبرداد:

افتتاح شعبه تامین اجتماعی در آوج

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۴۳

فرماندار شهرستان آوج از افتتاح و راه اندازی شعبه تامین اجتماعی شهرستان آوج در دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی گفت: پس از رایزنی‌ها، پیگیری‌ها و مکاتبات مستمر در طول شش ماه گذشته در نهایت کمیسیون سازمان تامین اجتماعی کشور با راه اندازی و ایجاد شعبه تامین اجتماعی در شهرستان آوج موافقت کرد.

فرماندار شهرستان آوج افزود: در حال حاضر مصوبه استقرار شعبه تامین جتماعی به استان ابلاغ شده است و پس از طی مقدمات اداری و فراهم کردن تجهیزات و نیروی انسانی لازم انشالله در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

علیرضایی اظهار کرد: با توجه به دوری مسافت تا شعب همجوار، کوهستانی و سردسیر بودن منطقه، تازه تاسیس بودن و پایین بودن سطح اقتصادی ساکنان منطقه راه اندازی و استقرار این شعبه می‌تواند در بالابردن سطح رضایت مندی مردم نقش عمده‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی و افزایش بهره وری واحد‌های اجرائی، تمامی خدمات بیمه‌ای در این شعبه عرضه می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در شعب کارگزاری سازمان تامین اجتماعی خدماتی از قبیل صدور و تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی، دریافت لیست حق بیمه، انعقاد قرارداد بیمه‌های اختیاری، مشاغل آزاد و بیمه‌های خاص، بازرسی‌های مختلف از جمله بیمه کارگران ساختمانی و ابلاغ بدهی‌های کافرمایان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز